10.6.13

Karınca Yuvası Projesi



11 tasarımcı 11 özel tasarımıyla 11 ülkede ki yetimlere umut olmak için bir araya geldi.......




Yetimlerin kimsesizliklerini unutturmak amacıyla hayat bulan projemiz Huzur Sokağı dizisinden de tanıdığımız Taylan Güner'in proje koordinatörlüğünde,Esra Seziş'in moda koordinatörlüğünde;Kimse Yok Mu Derneği'nin 11.yıldönümünde gerçekleştirildi..
Bu geceden elde edilen tüm gelir Kimse Yok Mu Derneği'nin; yetim kampanyasına bağişlandı:)





Her tasarımcı için bir ülke belirlendi ve herkes kendi ülkesinin yöresel kıyafetlerine, kültürüne,milli miraslarına,mimarisini tema alarak tasarımlar yaptı... Benim ülkem Senegal'di örneğin.. Senegal uzun yıllar ingiliz sömürgesinde kalmış sindirilmeye çalışılmış bir ülke,buna rağmen halkının içten bir o kadar da sıcak olmasından da yola cıkarak sıcak renkleri tercih ettim mesela..





  
Burundi'den gelen ekipten eğlenceli görüntüler;)


 


Bütün tasarımcılar; Yemen,Burundi,Somali,Bangladeş,Pakistan,Malavi,Senegal,Sudan,Endonezya,Haiti ve Filistin'inden esintiler sundu tasarımlarıyla;) 






Benim de çok sevdiğim ve saygı duyduğum oyuncu Tanju Tuncel'in de konuşması yüreklere dokundu..hee bu arada  'Yol Arkadaşim' dizisinin Ayvalık'ta çekilmesinden sebeb sıkıda takip ederdim:)





Gecede satışa sunulan kıyafetler Afrika'da bir çocuğun 1 yıllık giderini karşılayabilmesi düşüncesiyle 360$ dan başlatıldı.Satılan tasarımların gelirleriyle Afrika'da ilk yetimhanenin temelleri atıldı Senegal'de bir su kuyusu açıldı bile:))









Ala Dergi ve bir çok basın-yayın kuruluşu haberleriyle projeye destek verdiler..









2 yorum:

Adsız dedi ki...

izmirde sizin gibi güzel insanlar var hamdolsun.(gerçek Müslümanlar)Allah işlerinizi rast getirsin.
Havva

Unknown dedi ki...

Merhaba çok ama çok güzell bir proje olmuş gerçekten tv de duymuştum ve çok sevinmiştim :) ne kadar anlamlı bir proje helal olsun sizlere ve katılan herkese ...